I'm back!!

Hello, som ni kanske märkt så tog jag en ganska lång paus fram tills nu tänkte jag. Anledningen var att jag absolut inte hade något att blogga om! Men nu kommer det börja hända lite roligare saker i mitt liv som ni kanske tycker är lite roligare att läsa om!
Aja, idag var jag ute och sprang på morgonen... Höll på att dö! Men det blir nog bättre efter några gånger:)
Sen kände jag och lina att vi behövde gå ut och sälja new body (så om någon vill köpa så säg bara till!!)
Jag och mamma har varit jätte duktiga och gjort....... SUSHI!! Asså det är det bästa jag vet! Ska ta och äta det nu så vi hörs senare!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3272219/images/2012/pic_196333253.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0