Inte bra!

Asså nu känner jag bara såhär, fan Elin! Jag hade liksom tänkt kolla när one direction var på tv, Men kommer jag ihåg det?.... NEJ! (som vanligt!)
Aja, får se det på datorn sen!
Var ute och sprang för ungefär 2 timmar sedan, jag hade sån jäkla tur för jag missade precis snöstormen som typ började precis när jag gått innanför dörren! Nu ska jag iaf sova för att ta igen alla sömntimmar jag missat nu på senaste tiden.
Så natti natti!

Haha, Amanda och Jossan från fredags kväll, hade så jäkla kul på Gårn!



Kommentarer
Anonym

Missade också det, om du menar KCA? ;) haha, en det går idag (fredag) kl17:07 på Nikelodien, om du inte kollar på datan :)

2012-04-06 @ 13:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0