Sammanfattning

Detta kommer bli ett ganska långt inlägg, tänkte sammanfatta dagarna som gått :)
Lördag: var bara hemma och tog det lugnt hela dagen,
mina stora ägg (och pappas gubbägg)
image description
image description
på kvällen gick jag till lina som hade gäster, blev lite chockad över hur mycket släkt dom har, typ 20 medans jag har typ 2. Beställde iaf en balklänning från jenjenhouse som jag tror blir great!
åt en feet chokladboll!

söndag: jag var hemma hela förmiddagen för att hjälpa till här hemma så att det skulle bli någon ordning. mamma och pappa skulle montera upp nya garderober och hyllor så jag hjälpte till (snäll som jag är). Senare på kvällen tog jag moppen till Rebecca och vi kollade på One tree hill säsong 9 tror jag. Jag kunde inte dra mig ifrån så jag bestämde mig för att sova kvar, det slutade med att vi satt uppe och kollade till kl 4, haha! vi hann liksom se 11 avsnitt från klockan 20 till 4 :)

så jäkla bra!!!!

Måndag: vaknade ändå hyttsat tidigt för att ha gått och lagt oss så sent. Åkte hem vid 15 för att Rebecca skulle iväg. Väl hemma tog jag bara det lugnt. typ kollade på high school musical som Anton har kollat på seriöst 15 gånger på 4 dagar, om inte mer! helt sjukt!

Tisdag: Idag har jag hunnit göra väldigt mycket, var i skärholmen på morgonen, lämnade in mina skor. Ska köpa skor i New York istället. Hittade också ett par bra byxor på gina för 199, bra pris! Senare kom Lina hit och vi lyssnade på gamla låtar, jag bara älskar det. Man får upp massa minnen av att sitta och lyssna!
På kvällen drog jag och Rebecca till gårn, där var Niklas, Victor, Edvin och Lina kom senare :)
Tror inte att jag glömde något jätte viktigt. Ska kolla några gossip girl avsnitt innan jag ska sova.

Imorgon kommer några tjejer från Linköping hit som jag och Lina träffade på språkresan i somras. Kommer bli superroligt!!

Fin pose!! jag, Josse och Alex

Haha, asså jag var så jäkla rädd!!

Hörs Imorgon, ska hämta upp dom på tågstationen redan 10.50 men jag lär blogga innan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0