Tjollahopp tjollahej!

Alltid jag som har dom bästa rubrikerna! Hehe, nej men jag hittar aldrig några bra texter (kanske för att jag inte ens kollar).
Aja, idag kan man sammanställa min dag till detta: slapp! Men det är väldigt skönt att ta det lugnt. Ska troligen med mamma till Stockholm imorgon och kolla klänning till balen, så ville vila ut mig idag så att jag är helt frisk imorgon!
Någon som vet om dom brukar ha öppet även fast det är påskafton? Jag hoppas iaf det! Vi ska ringa dom imorgon bitti och se så att vi inte åker dit i onödan.
Kollade nyss på let's dance, tycker att det bara blir sämre och sämre för varje år så nu ska jag avsluta kvällen med några gossip girl avsnitt!
Godnatt :)

HETA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0