Gossip Girl

Asså jag är så förälskad i gossip girl! började på den 5 säsongen igår!!
rekommenderar verkligen!!

Nu åker mina päron till IKEA så jag får vara barnvakt. Tror jag sätter på en film och bara tar det lugnt! Men det känns ändå helt ok för jag börjar bli bättre (har ingen feber, bara lite hostig och snuvig).

Fick en anonym kommentar om att kca skulle visas på nickelodeon idag också! min första reaktion: jippi!! Min andra reaktion: fan, vi har inte nickelodeon!!? asså är det möjligt? jag trodde att det var ett standardprogram som ingick i typ alla olika programsaker... men tydligen inte. Så nu har jag tjatat på mamma och pappa att vi måste skaffa lite fler och roligare kanaler! är så avunsjuk på Alicia som kan spela in och spola tillbaka på alla program! men mamma lät inte så negativ till det så vem vet?

Ha det bra, hejdå!



Kommentarer
Alicia Murphy

Svar: jag spelade in det sa jag har det pa tvn , joss an ville se de med mig sa in kanske kan komma over ngn dag och kolla ;) Mina päron åker bort imorgon pa dagen sa ni kanske kan komma da om ni vill ;))

2012-04-06 @ 18:34:15
URL: http://aliciamurphy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0