Sammanfattning nr2

känner att sammanfattningar börjar bli min grej! hehe, men jag har verkligen haft fullt upp sen Linköpingstjejerna kom, så jag har bara inte haft tid. Igår hämtade vi iaf upp dom på tågstationen och åkte hem till Lina där vi läämnade alla väskor osv. Sen tog vi en sväng om i Hölö... woho!!... för att visa vad vi har här, den blev ju inte så lång, vi gick mest och snackade om massa annat. Vi gick hem till mig för lunch, köttbullar! Vi tog med oss våra vänner till kören så att dom fick se vad vi gjorde där.
på kvällen hade vi tänkt gå till gårn, men vi var väldigt slut så vi åt pizza och godis isället och kollade på ''när lammen tystnar''.
Idag på morgonen vaknade vi tidigt, vi åt frukost och drog iväg till Stockholm. Där gick vi runt i flera timmar
(från 11.30- 18.00) vi gick också in på Mango där det var ''chic'' kväll. det var 20 överallt och man fick en goodiebag om man handlade något, så roligt och mycket folk.

Turkos tröja: Mango  Silvrig tröja Bik Bok

Efter shoppingen så drog vi hem till mig och åt mat, vi hann inte göra så mycket innan deras tåg gick 21.00. Det är alltid så sorgligt att säga hejdå!!


Vi ska iaf åka och hälsa på dom nu i sommar, ska bli kul att se hur dom bor!
ha det bäst, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0